ayhanlicina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaslar ben şimdi localhostta bi site ayarladım ve onu aldıgım bi hosta tasıcam.ben içe aktar yaparak denedim.Sayfa hatası cıkıo.chmodu 777 de yaptım yine olmadı.Acaba içe aktar yapmadan localden tasıyabilirmiyim.Tasıyabilrsem nasıl tasnırım.Yardım ederseniz sevinirim.
slm elinde yedek mi var tar dosyası?
yosa sql den mi bahsediyorsun