Satışı baltalama düşüncesi aklımın ucundan dahi geçmiyor. Ancak, her ne kadar domain jenerik ve hoş da olsa, tekil hiti 100-200 arasında olan, getirisi olmayan bir site için 5.000 YTL pazarlık payı da olsa fazla değil mi?
"İlgilendirmez kardeşim, site benim değil mi? İster 5.000 YTL isterim, ister 500.000 YTL isterim." diyebilirsiniz. Benim ki nacizane bir öneridir, açıkcası bu fiyata alıcı bulacağınızı düşünmüyorum. Bu yüzden hiç bir şekilde satışı baltalama amacı gütmeden sizi uyarmak istedim.
Hayırlı satışlar diliyorum.