Konu
adsense olan sitede msn popup kullanmak
16-08-2008, 03:39:28
#3
Tias
Açılan pop-up pencerede olmadıktan sonra hiçbir sorun teşkil etmez.
Yani xx.com sitesinde adsense varsa yeni açılan sayfada olmadıktan sora niye sorun olsunki.