adsense olan sitede popuplarla ılgili bi yasak yok(ben oyle bılıyorum en azından).google popup sevmıyor daha dogrusu boyle soylenıyor..forumda zararı olana dıyen arkaddslarda mevcut aksini iddaa edende... ben bugune kadar boyle okudum hep ama kesın bılgıyı dıger arkadaslar genede verecektır..