selam arkadaşlar.
adsense olan siteme bir siteden reklam alarak msn popup ekledim bugün. adsense kurallarına göre sorun teşkil etmez değil mi?
ayrıca bu başlığı açmışken aklımdaki diğer soruyu da sorayım. direkt popup da açabilir miyim yoksa adsense olan sitede popup yasak mı?