Bahsettiğiniz gibi bunlar iyi niyetli ziyaretçiler olsa eş zamanlı ilk girişte 200er robot sokan , apache yi düşüren ve aynı anda giriş yapan yaklaşık 50 ip yi banlamazdı. Ddos olduğundan hiç şüphem yok.Belirttiğim gibi Pentium D 3.4ghz sunucuyu da siteleri ziyaret eden normal ziyaretçilerin down etmesi pek düşünülemez. Ayrıca sistem şimdiye kadar kendi sitesini ziyaret eden , mesaj atan hiçbir yöneticiyi de banlamadı.