İyide VPS kurulmuş,yedekleriniz kurulmuş.Ağır çalıştığı için bırakmak istemişsiniz.Bu tür durumda haber vermeniz gerekirdi.
hocam bilmeden sende atlamışsın kusura bakma.
Arkadaş kendisi dedi nasıl ağır çalışıyormuş diye kuralım dedi, bende güzel çalışırsa satın alırım dedim.
Ağır çalışsa bile ödeme yaparım demedim. Baştan böyle konuştuk. Ve 1 gün kullanmdan reselelre taşıdım siteyi.