Kurtaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
videolar kendi serverininızda olacaksa bota ne gerek var ...
bagzı botlar içeriki kendi serverına çekip,ondan sonra ekliyor siteye.sanırım arkadaş da böyle yapıcak.