Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zamanında bedavaya kurup üstüne tema veriyorduk herşey para olmuş...
Birden fazla kurulumlarda uğraştırıyor ve üşendiriyor insanı devamlı yaptığı için.
Şahsen ben uğraşmak istemiyorum, Alone gibi arkadaşlarada kazanç kapısı doğuyor haliyle.