Konu
Cirtex uyarmadı bile :(
15-08-2008, 11:15:06
#4
KonTekin
froNau adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Emin misin?
Host işi şans işi. Şansın varsa düşüyorsun iyisine ohh gel keyfim gel
.
Şansı Yaratmakta Biraz Sizin Elinizde
Geçmiş Olsun Arkadaşım Umarım Alırsın Yedeklerini