arkadaşım neden uğraşıyorsun admin panelinden alsana

admincp -> bakım -> veri tabanı kopyası ->hepsini evet -> git de bu kadar yedek alındı

taşıma işlemini de bigdump ile yaparsan 0 hata ile taşıma işlemin gerçekleşmiş olur