yabancı firmalarla çalışmak zordur...eğer yabancı dilin yoksa bence yedeklerini unut diyebilirim sana..ama yabancı dilin varsa mail çek neden kapandığını öğren..
türk firması olsa bir şeyler yaparsın ama yabancı firmaya ne yapıcaksın

geçmiş olsun...
Emin misin?
Host işi şans işi. Şansın varsa düşüyorsun iyisine ohh gel keyfim gel

.