senin konu aradan kaymış, neyse güzel bir tema olmuş. Varsayılan logo olarak geniş bir tane ayarlarsan(özel yaparsan psd di de olur) daha iyi, ama şu haliyle bile güzel, arşivime katıyorum kullanabilirim