Konu
Realmz Tema Mybb 1.4
15-08-2008, 01:29:07
#2
Eylm
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
senin konu aradan kaymış, neyse güzel bir tema olmuş. Varsayılan logo olarak geniş bir tane ayarlarsan(özel yaparsan psd di de olur
) daha iyi, ama şu haliyle bile güzel, arşivime katıyorum kullanabilirim