Merhaba arkadaşlar..

Linux Plesk panel kullanıyorum.. Sunucu değişikliği yapacağım tüm sitelerimi cPanelde olduğu gibi Backup bölümünden tar.gz gönderip açabilme imkanına sahipmiyim ?

Plesk panelinde öyle bir özelliği var mı ? Manuel olarak değilde otomatik olarak taşıma nasıl yapabilirim..

Şimdiden teşekkürler..