Merhaba arkadaşlar..
Linux Plesk panel kullanıyorum.. Sunucu değişikliği yapacağım tüm sitelerimi cPanelde olduğu gibi Backup bölümünden tar.gz gönderip açabilme imkanına sahipmiyim ?
Plesk panelinde öyle bir özelliği var mı ? Manuel olarak değilde otomatik olarak taşıma nasıl yapabilirim..
Şimdiden teşekkürler..