bir soru soralım dedık bılgı alışverısınde bulunalım dedık neler neler yazıyorsunuz ya benım yazdıklarımla ılgılı cevap yok ama başka cevap verıyorsunuz konuyla ılgılı ben nasıl para kazanıp kazanmıcagımı sormadım kı ben bu sıtelerde nasıl ıslıyor dıye sordum kurallar.birde su rep olayına çözum bulunmalı ya kafasına göre -rep verıyorlar sen kendıne bak önce abaza pislik yazıpta -rep veren kardeş konuyla alakasızsan nıye konuya giriyorsun okuyorsun ki yanı ne ınsanlar varya