4-5 sene önce dreamhostla çalışıyordum.Web Alanı ve Trafik baya yüksekti o yüzden bi cazibeliği vardı.Sonradan 4-5 ay geçtikten sonra aniden borç gösteriyorlar sen öyle bir zor duruma düşüyorsunki o borcun nerden geldiğini bilmiyorsun ve en acısı ödemessen hesabın suspend ediliyor.O zaman banada böyle birşey olmuştu ve olmucak zamanda 96 $ gibi borç yazmışlardı ve mecburen ödemiştim.Aklım başıma geldi ve yurtdışı böyle firmalarla artık çalışmamaktayım....
Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı