bilgim yok ama aklıma bir fikir geldi
bir arkadaşımın windows server ı vardı amerika lokasyonlu. uzak masaüstü bağlantısı yapıp youtube e giriyordu. bu şekilde bir serverdan browser açık tutulabilir uzak masaüstü yoluyla. hele ki uptime sıkıntısı yoksa değme keyfine
(windows server kullanmadığım için tam olarak bilmiyorum ama olmayacak bir şey değildir herhalde)