selamlar merhaba öncelıkle arkadaslar. Danışmak ıstedıgım bır kaç konu var sızlere aramızda bu ısı yapan bır çok kısıde mevcut fıkırlerını bilgılerını almak ıstıyorum konuyu tam nereye açıcagımıda bulamadım burası daha uygun geldı.şimdi arkadaslar ***** bir site açsak.bir sorun teşkıl edermı yanı bir kaç zaman sonra kapatılırmı telekom tarafından engellenırmi.Eger engellenıyorsa bu neye göre engellenır sitede video paylaşımı yapmazsak sitenın kapatılma ihtimali engellenme ihtimali olurmu veya video paylaşımı yaparsak kapatılma ihtimali olurmu sadece resim paylaşımı yaparsak kapanma ihtimalını ortadan kaldırmıs olabılırmıyız acaba.bu ısı yapan bır çok arkadas var bu ıslerı daha önce basına böyle olay varmı basına gelen acaba bilgisi olan arkadaslar aydınlatırsa sevınırım.
ayrıca konunun yerı burası değilse moderatör arkadaslar taşırsalar sevınırım gerekli yere