Konu
Bu kadar düşük olması sizce normal mi ?
13-08-2008, 22:20:07
#11
darknes
Üyeliği durduruldu
BlueS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence çok az vermiş ... Ben 25-30 tıka alıyorum o parayı.
o sitenin içeriği ne sakıncası yoksa ?