siterler güzel forumda kullanmak açısından işime yaradı ama program sitesine resim ekleyemedim gitti mesela resim adresi yerine

<a href="http://server1.kolayresim.com/rg.php?resim=1226.gif"><img src="http://server1.kolayresim.com/t/1226.gif" border="0"></a>

yazdıgımda resmin küçük hali çıkması ve üzerine tıklayınca da büyümesi gerekmiyor mu?yoksa ben mi yanlış anladım bu kısmı?

(Websitesi için)
(Forumlar için)
(Forumlar için 2)
(Önizleme Resmi)
(Email & Link için)

seçenekleri var resmi yükledikten sonra.ama hiç birisi de resim eklemedi