siterler güzel forumda kullanmak açısından işime yaradı ama program sitesine resim ekleyemedim gitti

mesela resim adresi yerine
<a href="http://server1.kolayresim.com/rg.php?resim=1226.gif"><img src="http://server1.kolayresim.com/t/1226.gif" border="0"></a>
yazdıgımda resmin küçük hali çıkması ve üzerine tıklayınca da büyümesi gerekmiyor mu?yoksa ben mi yanlış anladım bu kısmı?
(Websitesi için)
(Forumlar için)
(Forumlar için 2)
(Önizleme Resmi)
(Email & Link için)
seçenekleri var resmi yükledikten sonra.ama hiç birisi de resim eklemedi