Merhaba arkadaşlar,
Bu adsenseden artık valla gına geldi ama o olmadanda olmuyor seve seve ona katlanıyoruz.
Her neyse ben konuma yanı soruma gelıyım size;
976 Tıklama olmuş : 15,86 $ vermiş.
Sizce bu normal mi ? yada herkez mi böyle. Konulara baktım fakat herkez yakınıyor. Reklam filitreside kullanıyorum öyle toparlama felan. İşe yarıyan Reklam Filitresi olan varsa buraya yazarsa sevinirim bizde alıp faydalanalım.
Şimdiden Teşekkürler.
istersen senın ıcın reklam duzenlemesı yapabılırım