phpBB2 sistemini bu sene başında terk ettik, phpBB3 olsa sorun değil 20 dk lık işi var, ancak phpBB2'ye dönememiz mümkün değil.

En azından en hızlı ve özelleştirilebilir mantığı verdiğimi düşünüyorum.