Konu
PhpBB' de Portaldan Anlayan Birini Arıyorum..
13-08-2008, 17:41:14
#4
Alexis
phpBB2 sistemini bu sene başında terk ettik, phpBB3 olsa sorun değil 20 dk lık işi var, ancak phpBB2'ye dönememiz mümkün değil.
En azından en hızlı ve özelleştirilebilir mantığı verdiğimi düşünüyorum.