hocam senın hitin azsa ben ne yapıyım ? hitin azki 1-2$ kazanıyorsundur. Ben sana burda sitem et dıye mesaj yazmadım! Olumsuz cevap yaz dıyede yazmadım. Bi soru sordum anormalse söyleyın dıye ama sen uçmusun neyse bişey demıyorum. Sağol yorumlarınız için.