Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
selamlar,
Bilgisayarımı normal şekilde açınca mavi ekran veriyor. Safe Mod ile açabiliyorum şu anda safe mod'dan giriş yapıyorum. Toshiba Laptop
Satellite serisi.
Bios'la ilgili bir problem olduğunu düşünüyorum.
Sizce bir formatın bu problemi çözmesi mümkün müdür? Değilse ne yapmam gerekir? Bana eğer bios ile ilgili bir bad sector varsa format bu problemi çözemez gibi geliyor.
Tolga