Komedıdır Kesın ... İzlemek Lazım Biraz Gülmek için
Edit: Ben bu Filmi İzledim Şeytan ve Gercekden Çok Komik Gelmişdi... Not:İzledigim Zaman İlk Okul Çağlarındaydım O Zamanlar Komedi Gelmişdi..Şimdi Kim Bilir Nasıl Gelir...
Filmden
Film in Son Sahnesi Çok iyi Papaz Şeytanı genç kızdan çıkarmak için söz veriyor uğraşıyor uğraşıyor Şeytan (dalga Geçiyor) Papazla'da En Sonun da kız için kendini Feda Eder ve Şeytana Kızdan Çıkıp Kendısıne Girmesini Söyler Şeytan Papaz'a Girer Papazda Zarar Vermemek İçin İntihar eder....THE END...
İzlemenizi Tavsiye Ederim'de Dvd Mağazaların da Sanırım Yokdur
Kutsal damacana gibiymiş film o zaman