Merhaba arkadaşlar,

Bu adsenseden artık valla gına geldi ama o olmadanda olmuyor seve seve ona katlanıyoruz.

Her neyse ben konuma yanı soruma gelıyım size;

976 Tıklama olmuş : 15,86 $ vermiş.

Sizce bu normal mi ? yada herkez mi böyle. Konulara baktım fakat herkez yakınıyor. Reklam filitreside kullanıyorum öyle toparlama felan. İşe yarıyan Reklam Filitresi olan varsa buraya yazarsa sevinirim bizde alıp faydalanalım.

Şimdiden Teşekkürler.