Merhaba arkadaşlar,
Bu adsenseden artık valla gına geldi ama o olmadanda olmuyor seve seve ona katlanıyoruz.
Her neyse ben konuma yanı soruma gelıyım size;
976 Tıklama olmuş : 15,86 $ vermiş.
Sizce bu normal mi ? yada herkez mi böyle. Konulara baktım fakat herkez yakınıyor. Reklam filitreside kullanıyorum öyle toparlama felan. İşe yarıyan Reklam Filitresi olan varsa buraya yazarsa sevinirim bizde alıp faydalanalım.
Şimdiden Teşekkürler.