Konu
Satılık Goldkey
03-10-2006, 15:04:09
#3
disconnect
Geçen yıl kahveci üye yapmıştı bizi. Baskı yaptı. Referansımı kullanın dedi.
O gündür bu gündür kullanılmadan duruyor.
aklımda şu an için bir fiyat yok. Tekliflerinizi siz gönderirseniz bir fiyat şekillendirebiliriz.