Size sunduğum teklifte bir yere tıklama veya üye olsunlar demiyorum ki sadece popup reklam ile belirteceğim siteye kişi yollayacaksınız o kadar. Ayrıca sonsavaşa sen o kadar kişi yolla 1 kişi üye olursa ne mutlu sana... Zaten millet can atıyodu senin sitenden oraya gidip üye olmaya
1 aydan fazla hiçbir şekilde yollayamaz. Sitemden 1k yollayabileceksem pop-up koymak o siteyi çöpe atmaktan daha beter... Ayrıca üye olursa ne mutlu sana demişsin senin sitene de girmezler aynı şekilde. Ayrıca millet senin sitene girmeye can atacak mı?

Oranı biraz yükseltsen belki bulursun ama pop-up ile çook zor