arkadaşlar blogları bana devredeceğinizi hesap ederek blog açın.. yani her zaman kullandığınız hesaplarınız ile değil de yeni hesap açarak alın.
blogspotta bunun aktarma yöntemi varmış da diğer servisleri bilmiyorum o nedenle baştan uyarayım