mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu temaları siteye nasıl koyuyoruz
blogspot adresini özelleştir mi ne diyor onu tıklatıp hosta mı kuracağız ?
Hayır orası özel domain için geçerli kısım

Html düzenleye kısmına gel ordan tam şablonu yükle yap ,eski şablonunu her ihtimale karşı kaydet bi kopyasını al sonra göz at de burdan indirdiğin temayı göster yükle işlem bitsin...