ben bu google`ı anlamadım gitti.içerisi boş,free bir foruma pr 4 veriyor.o kadar içerikli,gelişmiş sitelere 2-3 veriyor.ben bunu görünce deliriyorum...ne backlink var ne bişey sitede.ama pr 4 gelde delirme....