Merhabalar : Litespeed 'in kullaniminin yaygin olmamasinin sebebi agir lisans ucretleridir , Nginx , litespeed 'in ucretsiz alternatifidir , asagi yukari ayni performansi vermekte , 1 mesajda soylendigi bazi uygulamalarda (ruby) gibi artilari olduguda asikardir , fakat butun olarak Litespeed ile kiyaslanmasi pek dogru degil , Litespeed 'inde kendine gore bir cok artilari eksileri mevcut , ben tercihimi sahsen Litespeed 'den yana yapardim , Nginx 'e hakim olmak icin en az 2 3 ay hasir nesir olmak gerekiyor , hemen hakim olunabilecek 1 web sunucu degil.

iyi calismalar.