Doğru düzgün yazarsanız size de cevap yazarlar. Mahalle arkadaşınıza attığınız mail gibi atarsanız tabi vermezler.

En ufak detaylara dahi dikkat ediyorlar diye biliyorum. O yüzden yazdığınız maili 3-4 sefer gözden geçirin, dil bilgisi kurallarına olabildiğince uyun. Şayet attığım tüm maillere yöneticiler tarafından cevap geldi. Hepsinde de anlayışım için teşekkür ediyorlar.
başvuru yaptıktan sonra bi yere daha mı mail atmak gerekiyor ?