Doğru düzgün yazarsanız size de cevap yazarlar. Mahalle arkadaşınıza attığınız mail gibi atarsanız tabi vermezler.
En ufak detaylara dahi dikkat ediyorlar diye biliyorum. O yüzden yazdığınız maili 3-4 sefer gözden geçirin, dil bilgisi kurallarına olabildiğince uyun. Şayet attığım tüm maillere yöneticiler tarafından cevap geldi. Hepsinde de anlayışım için teşekkür ediyorlar.