Birde NGINX'in en kötü tarafı insanın haftalarını almasıdır. O kadar ilgi çekici ve stabil bir sistem ki içine girdikçe insanın cıkası gelmiyor . Sadece kurulumla ilgili otomatik kurulum yapan bir script yazmıştım kendime