TurXaliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
WEBSTATS/MOTIGO'nun uzerine tanimam. EXTREME'den de iyi, 2seneyi askin bir suredir kullanirim!
Sayacturka'yı sevmedim bunu deyeceğim sağol, iyi gibi duruyor.