gencbeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çoluk çocuğu ciddiye alıp cevap yazıyoruz. bundan sonra yaşlara dikkat edelim
Sen Kim Oluyorsun Birader ? Agamısn Paşamısın ? Ne Bu Tavır.Senin Yaşlarla Probleminmi Var 2 3 Yaş Büyüksün Diye Kendini Ne Sanıyorsun ? YaşıN Büyümüşse Bile Aklın Daha Büyümedigi Belli.İlk Önce Bu Takıntını Düzeltip Kendine çeki düzen ver tmmı ?

kocaxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işi çaylaklara bırakın abi ben şahsen 100 200 ytl için kimseyle tanışamam bile bırak script yazmayı ayrıca 17 yaşında ki birinden iş alıcak kadarda düşmedim
Yaş Takıntın Nedir Senin Birader ? Yada Benle Bir Sorunun varsa açıkca söyle.bu çaylak hitabınıda aynen sana iade ediyorum.Herkes işine baksın.burda bişeler yapıyorsak gelip agalık paşalık taslamayın !