CeRaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sende her izlediğin videoyu buraya koyuyordun bilader, site senin izlenimi yaratıyordu...
Yok Be Abim topu topuna 4-5 video koydum yeni keşfettigim ve hoşuma giden videoları koydum... Reklamı Webmaster sitesindemi Yapacagım ? Yada Reklam Yapmak İStesem İmzama Koyarım

Ama Neyse Banlma Sebebi ve Mantıgı Komigime gitti Paylaşayım Dedim Canı Sagolsun Ne Diyim Artık...