konuyu baya bi saptırmışsınız yaa 
bende break dance yapıyorum Türkçe REP'ten başka birşey dinlemem
Rap(Ritmic American Poem!) türkçe bir kelime değildir...Eee o zaman kardeş sen niye RAP'çi diyorsun? tükçeyi doğru kullanalım lütfen..!
Türkçe Rep(senin deyiminle Türkçe Rap oluyor.. yarısı türkçe yarısı türkçe değil)
diyen sensin yinede devam eden sensin..iyi ki bi konu açtık