Konu ücretli destek olarak açılmış, ancak siz bize bir e-posta atıp bilgi almayı dahi tenezzül etmediniz.


Herşey açık ve net olarak kurulum dosyasında yazılmış, neyi nereye kopyalacağınızdan, neleri değiştireceğinize kadar, ama siz "babannem çingene canlı der" aceleci olduğunuz için kuramıyorsunuz.

Önce phpBB3 eklentilerinin nasıl kurulduğunu, MODX dosyalarının nasıl okunduğunu öğrenmeniz gerek. Zaten kurulum dosyasında herşey yazıyor, bizim size yazacaklarımızda zaten kurulum dosyasında olanlardan öte gidemez, çünkü herşey bundan ibaret.


Eğer SMF de kolayca istediğiniz eklentiyi kurabiliyorsanız, son kullanıcı olarak SMF ye geçmeniz çok akıllıca olur.

Son kullanıcı rahat ettiği, kolay eklenti kurduğu ve destek alabildiği platformları seçmeli.