hayırlısı olsun ne diyelim. sonuçta phpbb hızlı gelişemiyor. senin bir mesajında geçiyordu; phphbb.com eklenti, özellik isteklerini dikkate almıyormuş!

durum buysa zaten ne diyelim..

hayırlısı olsun. projelerinde başarılar dilerim..