kaygılarınıza ve düşüncelerinizin bir kısmına katılıyorum tabi. ama diğer forum veya cms sistemlerine baktığımızda onlarda alternatif olması bakımından kullanıcılar sorunlu da olsa destek sürüyor. mesela joomla konusunda joomlaturkiye.org hakkında bir sürü laf edildi. bence haklı olarak edildi. ve ne oldu? destekı başka yerden alınabildi. hatta offical sitenin forumlarından bile Türkçe destek alabiliyor insanlar.

siz bizim için bir kazanç kaynağı olsanız bile, çalışmalarınızda dolayı sizi tebrik etsem de yardımın sizinle sınırlı kalması üzücü..

ücretsiz sunulan çekideğin yanında modüllerden para kazanan sistemler de var.
parayı verdikten sonra çalınan düdük daha iyi sistemlerin (görecelidir mutlaka) daha da gelişmesine olanak veriyor bence.. bulletin bu nedenle bir numara şahsi fikrimce.. dünyanın ve türkiyenin en iyi forumları bu nedenle bulletin. para işin içine girdi mi olaylar gerçekten değişiyor.

ne diyelim yine de iyi ki varsınız...