pyromus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yücel anlatamıyorum galiba. Bu ülke sınırları içinde para kazanmıyorum. Hostum amerika, Reklamveren amerika. Türkiye içinde beni bağlayan bişi var mı ? Internette bütün gün geziyorum desem kim çıkıp ne diyebilir ? Soran olursa oyun oynuyorum bütün gün nette. Mal alıp satmıyorum, bürom yok, bütün gün evdeyim.
Ayrıca türkiyede harcadıgın herşeyden %18 kesiliyor, otobüs bileti, elbise, yemek herşey. ben zaten devlete vergi veriyorum. Türkiyede beş yaşındaki cocuk bile vergi veriyo.
Hangi işletme kendi kazancından vergi verdiğini gördün ? aldıgın ürünler = maliyet + kar + vergidir. Satıcı hiçbir zaman vergi ödemez. Ödediği vergi bizim paramızdır onun değil.
Bu sektörde kayıtdışı çalışmanın kolay olduğunu söylemiştim zaten.
Çok işletmenin kendi kazancından vergi verdiğini gördüm.

Olayı mantığınla yorumlamaya çalıştığın için hataya düşüyorsun bence, çünkü önce gelen kanunlardır.
Türkiye'de yaşıyorsun, T.C vatandaşısın, dolayısıyla Türk Gelir Vergisi Kanunlarına tabisin. Türkiye içinde ve dışında elde ettiğin tüm kazançlardan vergiye tabisin.