Konu
Rapidmi Kafayı Yedi Yoksa Bilgisayarımmı ?
09-08-2008, 16:16:16
#4
fatihbaz
zaten bu şekilde ortak kullanım olmasın herkes kendisi için hesap satın alsın diye o limit konmuştur bence.sen tek başına aşmamış olsanda ikiniz birlikte aşmışsınız demek ki limiti.