KoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yetkililer tatile çıktı galiba, ya da eleman eksikliği var.
Benimde kimi mesajıma cevap geliyor, kimi mesajıma ise gelmiyor.
Benim hiçbirine cevap gelmiyor