pyromus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yücel ben tc sınırları içinde sitemi host etmiyorum siteme para kazanmıyorum niye türk devletine vergi ödemek zorundayım onu anlamıyorum ? kanımın son damlasına kadar türküz eywallahda kimsenin benden vergi talep etmeye hakkı yok. vergiyi keserse abd keser.
Bu ülke sınırları içerisinde para kazandığın sürece, vergi ödeme zorunluluğun var. Gelir varsa, vergi vardır kısaca. Ancak takibi zor olduğu için kimse ödemiyor.