yücel ben tc sınırları içinde sitemi host etmiyorum siteme para kazanmıyorum niye türk devletine vergi ödemek zorundayım onu anlamıyorum ? kanımın son damlasına kadar türküz eywallahda kimsenin benden vergi talep etmeye hakkı yok. vergiyi keserse abd keser.