bence gerekmiyor. sonuçta çalıştıgım firma yabancı bi firma. Üye olurken de şirket olmadıgımı beyan ediyorum. geri kalan sorumluluk googleye aittir.
Çalıştığın firma önemli değil, para kazanıyorsan vergisini devlete ödemelisin. Ama pek kimsenin yaptığını zannetmiyorum ( ben de dahil)