backdoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Henüz hazır değil. eates tarafından Illustrator ile çizilecek. PSD-HTML çıktısı,CSS'e çevirilip coder tarafından giydirilecek.
tasarımı isteme sebebim, CSS'ye yazılımcı kendi çevirmesi daha güzel olur. çünkü herkes kendi rahat çalışmasına bakar. mesela biri table yapar ben div kullanırım, uyumsuzluk olur diye düşünüyorum.

Not: Photoshop (PSD ) kullanmadığımdan istediğim gibi çıktı yapabilmem zor olacağından sanırım teklif veremeyeceğim. Fireworks (PNG) kullanıyorum.