Selam arkadaşlar,
Masaüstü bilgisayarımda cd room orjinal cdleri okumuyor. Normal cd takıyorum okuyor. Ama naparsam yapıym orjinal cdleri okutamıyorum. Format atamıyorum bu yüzden.
Sizce sorun nedir?